|
|
A járatsűrűségre nem
lehet panasz, a 6-os betétjárattal együtt négy 8 percező viszonylat látja el
az itt lakó kb. 60-70 ezer ember igényeit. Kicsit mondjuk túlzásnak tűnt, a
betétjárat nélkül is lazán működött volna a dolog, bár lehet, hogy az október
31. mégsem egy átlagos munkanap. A nyári átszervezés
előtt egyébként a hidegkúti és récsei vonal sűrítése csak a 6-ossal történt a
Károlyfalu (Karlova ves) - Vinohrady szakaszon, most viszont a 6-os és a 7-es
is a belvárosban fordul, ami egy kissé érthetetlennek tűnik, de biztos megvan
az oka. Ezután egy maratoni
83-as buszozással, illetve a 99-essel forgolódtunk még egyet Ligetfalun, majd
sötétedés után a pozsonyi „Rózsadombon” trolizgattunk (207, 212). Budapestre a
Hungária EC német Bpmbdz kocsijában tértünk vissza, ahol a miskolci vonatig
hátralevő másfél órát egy városligeti sétával ütöttük el. Köszönöm a
figyelmet! |